Agentie PPC SmartPPC

Agentie Marketing Online

4 sfaturi pentru campanii PPC eficiente din punct de vedere al costurilor

4 sfaturi pentru campanii PPC eficiente din punct de vedere al costurilor 150 150 Gabriel Balas

Publicitatea Pay per click este una dintre cele mai rapide modalități de a direcționa potențialii clienți către produsele sau serviciile afacerii dumneavoastră. Un site web poate încheia un contract cu unul dintre motoarele de căutare, cum ar fi Google, Yahoo! sau MSN și poate licita pentru cuvinte cheie. Atunci când o persoană care utilizează motorul de căutare introduce unul dintre cuvintele cheie în caseta de căutare, anunțul său apare pe pagina de rezultate a căutării sub forma unui anunț sponsorizat. Iată câteva sfaturi pentru a vă asigura că anunțul dvs. este văzut deasupra concurenței.

Cunoaște-ți nișa

Cunoașterea nișei dvs. atunci când vine vorba de publicitatea cu plata pe clic implică cunoașterea termenilor de căutare pe care navigatorii sunt cel mai probabil să îi tasteze într-un motor de căutare pe internet atunci când caută un site ca al dvs. Găsirea a cât mai multe fraze care să descrie site-ul dvs. sau produsul sau serviciul dvs. este cel mai la îndemână instrument al dvs. Cu această listă de bază de cuvinte cheie care descriu nișa dvs. de piață, puteți apoi să folosiți internetul pentru a vă ajuta să găsiți mai multe cuvinte sau fraze la care nu v-ați fi gândit să le adăugați la lista dvs. De asemenea, puteți găsi derivate ale cuvintelor principale la care v-ați gândit pentru a vă oferi o gamă mai largă de cuvinte-cheie pentru care să licitați. Pentru a găsi instrumente gratuite pe care să le folosiți online pentru a vă ajuta, este suficient să tastați „keyword too” în orice motor de căutare.

Alege cuvinte-cheie cu concurență redusă

Lumea publicității pay per click este foarte competitivă, iar cuvintele pe care ați putea dori să licitați pot fi în afara bugetului dumneavoastră. Cheia este să găsiți variantele cu concurență scăzută ale cuvântului cheie principal, care sunt mai puțin populare și, prin urmare, vor costa mai puțin. Cel mai bun instrument pe care îl poate avea cineva atunci când caută cuvinte cheie cu concurență redusă în nișa sa este un software de analiză a cuvintelor cheie care poate fi achiziționat sau găsit gratuit online. Unele instrumente de cuvinte cheie sunt foarte bune pentru a face cercetări de tip „pay per click”, deoarece nu numai că vă oferă o listă de alternative pentru orice cuvânt de căutare pe care îl introduceți, dar vă vor afișa și numărul de căutări pentru acel cuvânt cheie și numărul de campanii care rulează deja pentru fraza de cuvinte cheie introdusă. Acest lucru vă oferă o imagine bună a cuvintelor pentru care puteți licita fără a depăși bugetul și vă permite, de asemenea, să găsiți cuvinte-cheie pentru care să licitați și care sunt necartografiate, ceea ce înseamnă că au un număr bun de căutări lunare, dar nu există campanii în desfășurare pentru acel cuvânt-cheie. Fără un instrument de analiză a cuvintelor cheie, puteți afla, de asemenea, câte campanii sunt în desfășurare pentru orice cuvânt cheie prin simpla tastare a cuvântului în în motorul de căutare și prin numărarea anunțurilor.

Scrie anunțuri captivante

Anunțurile Pay per click au, de obicei, mai puțin de 125 de caractere. Nu primiți mult spațiu publicitar pentru a vinde, așa că obiectivul este să intrați în mintea clienților și să vă întrebați cum vor beneficia de produsul sau serviciul dumneavoastră. Enumerarea unui beneficiu sub forma unei întrebări este o modalitate bună de a-i implica pe cei care vă vizualizează anunțurile. Unele motoare de căutare, cum ar fi Google, vă permit să obțineți puncte prin relevanța față de termenii de căutare. Înseamnă că, cu cât anunțul dvs. este mai relevant, pe baza numărului de vizualizări și a numărului de clicuri, cu atât anunțul dvs. va fi mai sus pe lista de anunțuri care licitează pentru acel cuvânt cheie. Utilizarea cuvântului cheie principal în titlul anunțului și în anunțul propriu-zis va arăta că anunțul dvs. conține exact faza pe care a căutat-o navigatorul și, astfel, crește probabilitatea ca acesta să dea clic pe pagina dvs. web.

Testează anunțurile

După ce ați scris un anunț și ați inclus cuvintele cheie pe care doriți să licitați, următorul pas este să scrieți un alt anunț și să îl rulați alături de primul anunț pentru a testa care dintre ele obține mai multe click-uri sau vânzări. După ce ați aflat acest lucru, scrieți un alt anunț și încercați să vă depășiți statisticile anterioare. Acest lucru va duce în cele din urmă la obținerea celor mai bune anunțuri posibile. Cele mai multe companii de plată pe clic vă vor permite să rulați două anunțuri simultan, împărțind fondurile contului pentru fiecare și afișând fiecare anunț de același număr de ori.

Odată ce veți avea câteva campanii de plată pe clic la activ, acest sistem de alegere a cuvintelor cheie potrivite și de creare a unor anunțuri relevante va deveni o rutină. Făcută în mod corect, publicitatea pay per click poate fi o modalitate foarte rentabilă de a promova orice întreprindere online în care sunteți implicat.

Ți s-au părut utile aceste sfaturi privind reclamele pay per click? Lasă-ne mesajul tău cu ce alte informații te putem ajuta în secțiunea de comentarii de mai jos.

Selectarea cuvintelor cheie potrivite pentru o campanie PPC eficientă

Selectarea cuvintelor cheie potrivite pentru o campanie PPC eficientă 150 150 Gabriel Balas

Pay per click poate fi un termen obscur dacă nu ai prea multe cunoștințe despre ceea ce faci. Succesul sau eșecul tău depinde în mare măsură de cuvintele cheie pe care alegi să licitezi, iar dacă le alegi pe cele greșite, este puțin probabil să obții un răspuns foarte bun de la campania pay per click pe care o dezvolți.

În mod clar, research-ul cuvintelor cheie este principala sarcină la care trebuie să îți dedici timp dacă dorești ca promovarea PPC să funcționeze eficient. Mulți oameni fac greșeala de a selecta cuvinte cheie unice care au deja o concurență foarte mare atunci când își construiesc prima lor campanie de reclame PPC – nu e de mirare că obțin rezultate atât de dezamăgitoare!

Cuvintele cheie de tip long-tail sunt calea mai bună de urmat. Expresii cheie long-tail înseamnă pur și simplu că vă concentrați asupra unei fraze specifice, mai degrabă decât asupra unui singur cuvânt. Acest lucru va targeta audiența ta mult mai eficient și, de obicei, va aduce rezultate mult mai bune. S-ar putea ca mai puțini oameni să facă clic (ceea ce înseamnă mai puține costuri pentru tine, în special deoarece cuvintele cheie de tip longtail tind să coste mai puțin pentru a licita), dar oamenii care fac clic sunt mult mai aproape de a înregistra o conversie pe site-ul tău – fie că asta înseamnă să cumpere ceva, să se înscrie pentru ceva sau să se implice într-un mod în care nu s-ar potrivi cu cuvintele cheie unice.

Bineînțeles, experimentarea cu reclamele pay per click este în continuare cheia succesului. S-ar putea să aveți noroc și să alegeți o frază cheie excepțional de productivă chiar de la început, dar ar trebui să vă monitorizați întotdeauna rezultatele pentru a vedea cum vă descurcați și dacă obțineți sau nu rezultatele pe care le doriți.

De altfel, nu contează care este de fapt metoda de livrare a campaniei de cost per click în această situație; ar trebui să fiți în continuare atent la rezultatele dumneavoastră pentru a obține cele mai bune rezultate din eforturile dumneavoastră. Ați putea folosi AdWords sau, alternativ, ați putea încerca opțiunea Kontera In-Text Advertising, care a devenit recent atât de populară.

Cheia este să vă monitorizați rezultatele și, atunci când găsiți ceva care funcționează cu adevărat bine, îl puteți implementa pe scară mai largă pentru a obține și mai mult succes din publicitatea dumneavoastră cost per click.

SmartPPC este o agenție de online marketing specializată în principiu în dezvoltarea de campanii PPC prin intermediul soluției Google Ads. Tehnicile avansate de creare și administrare a campaniilor PPC oferite de SmartPPC garantează cel mai înalt grad de optimizare a campaniilor, ceea ce se traduce prin trafic de calitate, ROI crescut și buget fără pierderi.

Greșeli comune in realizarea campaniilor PPC

Greșeli comune in realizarea campaniilor PPC 150 150 Gabriel Balas

Atunci când creați o campanie de marketing PPC, este o idee bună să vă uitați la unele greșeli comune pe care alții le fac în gestionarea PPC în București. Greșelile vă costă bani, deoarece acestea pot face dificilă obținerea de trafic către site-ul dvs. sau pot avea ca rezultat persoane care vă vizitează site-ul și care nu se transformă niciodată în cumpărători. În cele din urmă, tot ceea ce faceți cu campaniile dvs. PPC ar trebui să ducă clienți pe site-ul dvs. care să vă cumpere produsele. Iată o privire asupra unora dintre greșelile care se fac și care fac ca campaniile PPC să fie ineficiente sau să nu fie atât de eficiente pe cât ar putea fi.

Nu faceți legătura cu pagina corectă de pe site-ul dvs. web

Este obișnuit ca majoritatea comercianților să lege anunțurile PPC de pagina lor de start, crezând că obiectivul principal este să aducă clienți pe site-ul lor. Cu toate acestea, dacă doriți să convertiți vizitele în achiziții, trebuie să fiți puțin mai creativi. Pagina de destinație la care ajunge o persoană care face clic pe anunțul dvs. ar trebui să aibă legătură cu termenul de căutare. De exemplu, dacă cuvântul cheie a fost „rachete de tenis pentru femei”, atunci trebuie să îi trimiteți pe aceștia pe o pagină care prezintă rachete de tenis pentru femei, nu pe o pagină principală care oferă o mulțime de echipamente sportive diferite.

Când folosiți doar pagina de pornire, adăugați multă muncă pentru client. Aceștia trebuie apoi să caute pe site-ul dvs. pentru a găsi produsul pe care îl doresc. De multe ori, oamenii vor pleca pur și simplu în loc să încerce să facă acest lucru. Astfel, ajungeți să plătiți pentru un trafic care nu se transformă în vânzări.

Nu măsurați eficiența

Este o mare greșeală să derulați o campanie Google Adwords și să nu verificați rezultatele acesteia. Dacă lăsați pur și simplu o campanie să ruleze, ați putea pierde bani. Trebuie să stați la curent cu situația. Acest lucru înseamnă să urmăriți ratele de conversie și să vă asigurați că toate cuvintele cheie funcționează. Ar trebui să faceți ajustări după cum este necesar. Scăpați de acele cuvinte cheie care nu aduc trafic sau care nu vă aduc clienți noi care cumpără. De asemenea, puteți face ajustări pentru a vedea dacă acest lucru ajută la creșterea eficienței cuvintelor dvs. cheie.

Nu folosiți cuvintele cheie negative

Aveți opțiunea de a utiliza cuvinte cheie negative pentru a exclude acele cuvinte care nu funcționează pentru compania dvs. De exemplu, dacă nu vindeți articole de designer, atunci puteți exclude cuvântul „designer” din cuvintele dvs. cheie. Acest lucru va împiedica persoanele care caută articole de designer să vă vadă anunțurile, să facă clic și să vă coste bani, deoarece cu siguranță nu se vor transforma în clienți.

Nu restrângeți cuvintele cheie din grupurile de anunțuri

A pune prea multe cuvinte cheie în grupurile dvs. de anunțuri este o greșeală, deoarece nu vă permite să creați materiale direcționate pentru cuvintele cheie. Aceasta este o parte importantă a gestionării PPC în București. Vreți să încercați să vă faceți cuvintele cheie cât mai bine direcționate cu anunțuri care vor ajunge la clienții care vor cumpăra și pagini de destinație care îi vor determina să cumpere. Dacă grupați prea multe cuvinte împreună, riscați să pierdeți valoarea unora dintre aceste cuvinte cheie. În schimb, grupați numai cuvinte cheie care sunt strâns legate între ele.

Nu alegeți setarea de potrivire corectă

Vă puteți seta cuvintele cheie ca fiind de potrivire largă, de frază sau exactă. Evident, o potrivire exactă ar fi cuvântul cheie exact și numai acea frază exactă tastată în motorul de căutare care aduce anunțul dvs. O potrivire a frazei înseamnă doar că fraza exactă apare undeva în căutare. O potrivire largă înseamnă că cuvintele cheie apar într-un anumit mod în căutare. O căutare largă vă va aduce mai multe rezultate, dar nu este la fel de bine direcționată ca celelalte două opțiuni. Cu toate acestea, o potrivire exactă este foarte restrictivă, ceea ce ar diminua eficiența campaniilor dumneavoastră. Alegerea setării de potrivire pe care să o folosiți se va baza într-adevăr pe cât de precise și direcționate doriți să fie anunțurile dvs.

Cunoscând aceste greșeli comune, veți reuși mult mai bine să le evitați. Atunci când le evitați, vă creșteți eficiența campaniei PPC. Totul se rezumă la managementul corect al campaniei PPC. Atunci când vă gestionați campaniile, puteți evita cu ușurință aceste greșeli și vă puteți asigura că obțineți cel mai bun randament pentru banii investiți în promovarea online.

 Strategii de online marketing pentru clinici de chirurgie plastică – cum să scri anunțuri Google Ads care să atragă noi pacienți

 Strategii de online marketing pentru clinici de chirurgie plastică – cum să scri anunțuri Google Ads care să atragă noi pacienți 150 150 Gabriel Balas

Strategii de online marketing pentru clinici de chirurgie plastică – cum să scri anunțuri Google Ads care să atragă noi pacienți

Dacă folosiți publicitatea Pay-Per-Click pentru a vă promova online clinica de chirurgie plastică sau dacă te gândești chiar să folosiți Google Ads, atunci trebuie să citești acest articol imediat.

De ce?

Pentru că nu mai poți cumpăra doar primul loc! Există ceva numit un scor de calitate pe care Google Ads îl folosește. Și dacă lui Google nu-i place anunțul sau site-ul dvs. web, te va pedepsi prin scăderea eficienței anunțului tău îngropându-l, astfel încât foarte puțini potențiali clienți îl vor vedea. Acum, dacă nu vă scrieți anunțurile Google în mod corect, puteți cheltui mii de dolari și nu obțineți nici măcar un singur pacient nou.

De ce majoritatea anunțurilor Google nu reușesc să aducă pacienți noi

Imaginează-ți că ești așezat într-o cameră, umăr la umăr cu cei mai înverșunați concurenți ai tăi.
În mijloc se află un potențial pacient pentru cabinetul dumneavoastră de chirurgie plastică.

Acesta întreabă: „De ce ar trebui să aleg PRACTICA TA în 15 cuvinte sau mai puțin?”.

Ce ați spune?

Ați irosi vreunul dintre cele 15 cuvinte? Ați irosi între 3 și 6 dintre cuvinte pentru a vă spune numele o dată sau de DOUĂ ori? Ați irosi câteva cuvinte cu „Certificat de specialitate” sau „Consultație gratuită” pe care le oferă toți ceilalți?

Ei bine, crezi sau nu, scenariul de mai sus este practic anunțul tău pe Google. Este un interviu preliminar de 15 cuvinte despre dvs. față de toți concurenții dvs. Și, cei mai mulți oameni care fac publicitate online cu plata la clic se poticnesc adăugând cuvinte care sunt o pierdere totală. Oamenii adaugă cuvinte care nu îi fac pe oameni să dorească să dea click și să le viziteze site-ul. Prin faptul că nu scrieți un anunț eficient pe Google, vă puteți lua adio de la zeci de mii de dolari în pacienți noi.

Cum să scrii un anunț eficient pe Google care să aducă pacienți noi

Fiecare cuvânt din anunțul Google trebuie să își câștige locul. Dacă nu există un element persuasiv puternic pentru fiecare cuvânt pe care îl selectați, atunci irosiți spațiu și pierdeți noi pacienți. Și, acest lucru include inserarea numelui dvs. și a numelui cabinetului în cadrul anunțului. De fapt, aceasta este greșeala de publicitate pay-per-click care se comite în fiecare zi. Oamenii ocupă în mod inconștient spații prețioase din anunțurile Google.

De exemplu, uitați-vă la aceste două anunțuri în cadrul unei căutări pentru „San Diego Plastic Surgeon”:

Anunțul nr. 1:

Smith Cosmetic Surgery
Dr. Ray Smith oferă cosmetică
proceduri pentru corp, sâni și față
(URL-ul a fost plasat aici)

(Anunțul real, dar numele a fost schimbat aici)

Anunțul nr. 2

Chirurgie plastică facială
„Numai față; numai rezultate superioare” San Diego
San Diego Chirurg plastician (CA)
(URL-ul a fost plasat aici)

Observați diferența dintre cele două anunțuri?

Diferența dintre un anunț Google bun și un anunț Google slab

1. Primul anunț uită că cea mai importantă parte a anunțului este titlul. Puneți numele dvs. acolo și ați putea la fel de bine să îl lăsați gol.
2. Primul anunț, în schimb, nu îi spune potențialului pacient nimic despre motivul pentru care ar trebui să îl aleagă sau chiar să îl ia în considerare pe Smith în comparație cu orice alt chirurg plastician de acolo. Toți ceilalți „oferă proceduri pentru corp, sâni și față”. El s-a poziționat ca fiind la fel ca toți ceilalți.
3. 3. A doua reclamă le spune oamenilor că facem doar operații la față. Acest lucru elimină persoanele pe care nu le doresc – astfel încât plătesc doar pentru clicuri de la clienții lor țintă. Publicul larg a fost învățat că specialiștii sunt „mai buni”.
4. A doua reclamă a confirmat că sunt în San Diego, în două spoturi diferite. Acest lucru evidențiază „San Diego” în anunț și face ca anunțul să iasă în evidență față de restul. În plus, asigură pe cineva care caută un chirurg în San Diego că, de fapt, acesta este în concordanță cu ceea ce caută.

Singura greșeală pe care o găsesc în cel de-al doilea anunț este utilizarea expresiei „Only Superior Results”. Ce înseamnă asta cu adevărat pentru un potențial pacient? Nu prea multe. Fiecare pacient se așteaptă la rezultate superioare. Unii au așteptări mai degrabă miraculoase decât „superioare”.

Pe anunțul Google, doriți să descrieți ceea ce caută un pacient și să atingeți o anumită emoție. Vrei să ai un declanșator psihologic sau emoțional în textul anunțului tău care să prindă potențialii pacienți de ochi și să-i atragă pe site-ul tău.

Este promovarea PPC încă eficientă astăzi?

Este promovarea PPC încă eficientă astăzi? 150 150 Gabriel Balas

Promovarea PPC este una dintre cele mai populare metode utilizate în spațiul online în diverse scopuri. De la consultanții de marketing pe internet la comercianții afiliați, promovarea PPC rămâne tehnica aleasă de mulți. Dar, la fel ca și alte metode de publicitate care sunt folosite, se pune problema cât de eficiente sunt aceste măsuri.

În următoarele secțiuni, vom analiza împreună foarte bine această problemă a eficienței. Este important să știm cât de eficientă este o strategie publicitară pentru a putea face o investiție corectă și pentru a ne asigura că resursele financiare câștigate cu greu sunt utilizate în cel mai bun mod orientat spre rezultate.

Pentru cei care folosesc reclame PPC, trebuie să știți că această formă de publicitate poate fi de fapt foarte eficientă dacă faceți toate lucrurile corect.

Acest lucru este deosebit de important pentru cei care se ocupă de marketing pe internet. Un lucru pe care trebuie să îl aveți în minte în ceea ce privește promovarea PPC este că rezultatele pe care le veți obține depind de lucrurile pe care le faceți chiar înainte de a crea site-ul web, dacă doriți să obțineți rezultate sclipitoare.

Printre acestea se numără faptul de a avea o pagină de destinație superbă și, dacă sunteți capabil, să aveți o bază de fani foarte solidă și expansivă. Înainte de a face ca PPC-ul să funcționeze, trebuie să te asiguri că metoda ta este foarte bine direcționată către o anumită clasă de clienți.

Există multe sfaturi și trucuri cu plata pe clic de publicitate pe care le puteți învăța.

Prin restrângerea acesteia la un grup sau o categorie de clienți, veți crește foarte mult eficiența rezultatelor dumneavoastră. Dar un lucru care vă poate descuraja în tot acest demers este costul acestei forme de publicitate. Este recomandabil sau recomandat să atrageți suficient trafic pe site-ul dvs. web sau pe platforma online înainte de a implementa complet această tehnică.

Cu toate acestea, dacă profitați de toate beneficiile care decurg din această formă de publicitate, veți fi mai mult decât impresionați de eficiența ei. În acest moment, devine imperios necesar să știi că acest stil de publicitate are un model de cost foarte ideal, dar folosește-te de cel mai potrivit pentru tipul de plan de afaceri pe care îl derulezi. Optați pentru cele care vă vor oferi cel mai mare randament al investiției.

Încă o dată, trebuie subliniat faptul că, deși promovarea pay-per-click are un model de cost foarte bun, trebuie să vă planificați foarte bine bugetul și să vă programați foarte bine cheltuielile dacă vreți să obțineți maximul de profit. Sunt atât de multe beneficii pe care le veți obține de pe urma acestui model de publicitate, dar asigurați-vă că profitați la maximum de opțiunile de targetare.

Chiar dacă există și alte metode și forme de publicitate pe care le puteți folosi, cert este că reclamele pay-per-click rămân una dintre cele mai importante și eficiente metode.

Trebuie să înțelegeți elementele esențiale ale reclamelor PPC și veți fi foarte mulțumit de rezultate.

Sunt Gabriel Balas, owner și specialist în online marketing al agenției SmartPPC. Vei găsi sfaturi valoroase despre cum să optimizezi campaniile PPC de pe Google Ads, articole informative pe diverse subiecte de promovare online și multe altele pe blog-ul agenției noastre.

Cum să scri anunțuri Google Ads care să atragă clicuri

Cum să scri anunțuri Google Ads care să atragă clicuri 150 150 Gabriel Balas

Scopul promovării prin Google Ads este de a convinge oamenii să cumpere ceva. Cuvintele pe care le folosiți în anunțurile Google sunt foarte importante. Oamenilor le pasă doar de rezolvarea problemelor lor. De exemplu, înainte de a cumpăra un curățător de registru, oamenii vor întotdeauna să știe dacă acesta poate sau nu să elimine toate programele de tip ad-ware sau spy-ware din computerul lor. Aceștia doresc să cunoască toate caracteristicile, precum și prețul. Cea mai mare provocare este spațiul limitat pe care îl aveți. În anunțurile Google, titlul are 25 de caractere, iar corpul este de 35 de caractere. Prin urmare, obiectivul dvs. trebuie să fie clar, simplu și relevant.

Titlul ar trebui să conțină exact cuvintele cheie pentru care licitezi. Asta înseamnă că, dacă licitezi pe fraza-cheie „calculator lent”, titlul ar trebui să fie ceva de genul „Repară-ți calculatorul lent” sau „De ce este lent calculatorul tău”. Mulți oameni fac o greșeală imensă scriind titlul de genul „Cumpărați Spy Doctor acum”. Oamenii care caută „slow computer” caută întotdeauna mai întâi informații, dar nu recenzia produsului. Nu uitați, anunțurile dvs. de pe Google trebuie să fie relevante pentru ceea ce oamenii doresc cu adevărat. Dacă potențialii dvs. clienți consideră că este cu adevărat relevant, vor face clic pe anunțurile dvs. și CTR-ul dvs. va crește.

După titlu, mai aveți încă două rânduri pentru a vă convinge potențialul client. Gândiți-vă la asta, dacă sunteți în căutarea a ceva de cumpărat, ce vreți să știți în continuare. Da, caracteristica produsului și dacă produsul vă poate satisface nevoile. Prin urmare, în anunțurile dvs., a doua linie despre care ar trebui să scrieți este cea a beneficiilor. Din nou, dacă vindeți un curățător de registru, ar trebui să oferiți informații în a doua linie despre cât de eficient este curățătorul de registru pentru a elimina virusul. De exemplu, puteți scrie ceva de genul „Accelerează-ți PC-ul și oprește blocajele” sau „Îmbunătățește în siguranță performanța PC-ului” pentru a informa oamenii despre ceea ce poate face produsul dvs. Prin urmare, a doua linie a anunțurilor dvs. ar trebui să le spună potențialilor dvs. clienți cum vor fi ajutați efectiv de ceea ce ați scris.

Ultima linie ar trebui să enumere oferta sau prețul. Dacă vindeți un produs Amazon, de exemplu, puteți scrie ceva de genul „Pentru numai 199 de dolari – Livrare gratuită”. Doar faceți totul simplu și nu includeți aici nicio frază de apel la acțiune.

În concluzie, o reclamă bună ar trebui să fie clară, directă, interesantă, centrată pe client și, cel mai important, relevantă. Vânzarea pe internet este la fel ca vânzarea în persoană. Oamenii vor vedea că faceți afaceri reale și vor da clic și vor cumpăra.

Pentru mai multe sfaturi pentru a vă îmbunătăți abilitățile AdWords, consultați specialiștii SmartPPC. Ne poți scrie prin formularul de contact

Campanii PPC – ce este si ce inseamna promovare PPC

Campanii PPC – ce este si ce inseamna promovare PPC 150 150 Gabriel Balas

Daca esti la inceput de drum in promovarea online, te intrebi probabil ce este o campanie PPC si ce inseamna promovare PPC. Te afli exact unde trebuie, pentru ca am elaborat un articol cuprinzator care explica in detaliu ce inseamna o campanie PPC, la ce te ajuta promovarea PPC si cum sa creezi  campanii pay per click eficiente.

Ce este PPC?

PPC înseamnă „pay-per-click”, un model de marketing pe internet în care agenții de publicitate plătesc o taxă de fiecare dată când unul dintre anunțurile lor este accesat. În esență, este o modalitate de a cumpăra vizite pe site-ul dumneavoastră, în loc să încercați să „câștigați” aceste vizite în mod organic.
Publicitatea pe motoarele de căutare este una dintre cele mai populare forme de PPC. Aceasta permite agenților de publicitate să liciteze pentru plasarea de anunțuri în link-urile sponsorizate ale unui motor de căutare atunci când cineva caută un cuvânt cheie care are legătură cu oferta lor de afaceri. De exemplu, dacă licităm pentru cuvântul cheie „software PPC”, anunțul nostru ar putea apărea în primul loc pe pagina de rezultate Google.

Cum funcționează cele mai multe campanii PPC?

De fiecare dată când se face clic pe anunțul nostru, trimițând un vizitator pe site-ul nostru web, trebuie să plătim motorului de căutare o mică taxă. Atunci când PPC funcționează corect, taxa este banală, deoarece vizita valorează mai mult decât ceea ce plătim pentru ea. Cu alte cuvinte, dacă plătim 3 dolari pentru un click, dar click-ul are ca rezultat o vânzare de 300 de dolari, atunci am făcut un profit considerabil.

În construirea unei campanii PPC câștigătoare intră multe lucruri: de la cercetarea și selectarea cuvintelor cheie potrivite, la organizarea acestor cuvinte cheie în campanii și grupuri de anunțuri bine organizate, până la configurarea unor pagini de destinație PPC optimizate pentru conversii. Motoarele de căutare îi recompensează pe agenții de publicitate care pot crea campanii de plată prin clic relevante și inteligent direcționate, taxându-i mai puțin pentru clicurile din anunțuri. Dacă anunțurile dvs. și paginile de destinație sunt utile și satisfăcătoare pentru utilizatori, Google vă taxează mai puțin pe click, ceea ce duce la profituri mai mari pentru afacerea dvs. Așadar, dacă doriți să începeți să utilizați PPC, este important să învățați cum să o faceți corect.

De ce ar trebui să alegeți campanii PPC

Poate da rezultate imediat și în mod constant

Acesta este, fără îndoială, cel mai mare avantaj al utilizării PPC. Spre deosebire de optimizarea motoarelor de căutare, care se concentrează pe creșterea traficului „organic”, publicitatea PPC poate oferi comercianților rezultate imediat ce anunțurile lor sunt activate – practic peste noapte.

O campanie PPC contribuie la obiectivele și veniturile afacerii dvs.

Acest lucru ar putea părea evident, dar un alt motiv pentru care PPC este important este faptul că contribuie direct la principalii KPI ai unei afaceri și poate aduce venituri în mod direct (și măsurabil). La urma urmei, acesta este întregul scop!

Google Ads este una dintre cele mai de succes forme de marketing digital

Cifrele vorbesc de la sine, fiind unul dintre cele mai comune stiluri de publicitate online, PPC este, de asemenea, unul dintre cele mai de succes. Datele de la Statista arată că, dintre toate formele de marketing online, PPC de căutare ocupă un loc fruntaș, 20% dintre aceștia susținând că le oferă cel mai mare ROI din toate strategiile de marketing digital.

Beneficiați de un control mai mare al bugetului (plătiți doar pentru clicuri)

Campaniile pay-per-click sunt construite în întregime în jurul bugetului, din acest motiv oferă un nivel mult mai mare de control decât strategiile tradiționale de promovare plătită. Unul dintre cele mai mari motive pentru care să folosești publicitatea PPC este faptul că afacerile obțin un control foarte specific asupra modului în care este cheltuit bugetul lor.

Publicitate țintită, mai controlată

Așa cum am menționat mai sus, controlul asupra bugetului de promovare se extinde și la alți indicatori publicitari importanți. Mai exact targetarea audienței. Unul dintre motivele pentru care promovarea PPC este atât de importantă pentru multe afaceri, este că puține alte modele de publicitate permit un control atât de specific.

Rularea de campanii PPC poate îmbunătăți performanța SEO

Campaniile PPC și optimizarea pentru motoarele de căutare merg bine împreună, deoarece există destul de multe suprapuneri. Importanța PPC și SEO împreună constă în faptul că afacerile vor viza aceleași cuvinte cheie, pe aceleași platforme, pentru aceleași audiențe.

Măsurarea și urmărirea datelor pentru a ajusta cu precizie anunțurile

Un alt mare avantaj al unei campanii PPC pe care strategiile tradiționale non-digitale nu îl oferă: tone de date de analiză.

Este ușor de început

Acesta este un lucru asupra căruia toți specialiștii în marketing sunt de acord, să începi cu PPC este adesea super simplu.

Spre deosebire de strategiile de marketing axate pe conținut, de SEO care funcționează lent și de publicitatea tradițională care necesită multă muncă, PPC este ușor de configurat și de pus în funcțiune rapid. Pentru Google Ads sau Microsoft Advertising, comercianții pot configura un cont gratuit și pot începe să creeze anunțuri aproape imediat. Odată ce anunțurile sunt create și aprobate, acestea pot apărea imediat în căutare pentru a începe să genereze rezultate.

Ti-am pregatit un alt articol în care îți explic de ce utilizarea reclamelor PPC este importantă pentru a ține pasul cu concurenții.

 

Promovarea PPC – De ce este importantă pentru creșterea succesului

Promovarea PPC – De ce este importantă pentru creșterea succesului 150 150 Gabriel Balas

De ce promovarea PPC este importantă pentru creșterea succesului? Campaniile pay-per-click sunt unele dintre cele mai bine stabilite forme de marketing digital. Dar pentru companiile care nu au încercat-o, prima lor întrebare este, fără îndoială, „de ce sunt importante aceste campanii PPC?”.

Poate da rezultate imediat și în mod constant

Acesta este, fără îndoială, cel mai mare avantaj al utilizării PPC. Spre deosebire de optimizarea pentru motoarele de căutare, care se concentrează pe creșterea traficului „organic”, publicitatea PPC poate da rezultate imediat ce anunțurile lor intră în funcțiune – practic peste noapte.
Acesta este motivul pentru care PPC este important pentru afacerile care sunt interesate în mod special să genereze venituri rapid sau să profite de o fereastră de marketing pe termen foarte scurt (cum ar fi pentru evenimente speciale, lansări de produse, sărbători, vânzări sezoniere etc.). De fapt, pentru strategiile publicitare ample, PPC este important ca parte centrală a unei strategii de marketing digital pe termen scurt & lung.

Pentru anunțurile de căutare pe Google sau Bing, agenții de publicitate își configurează anunțurile prin intermediul portalului fiecărei platforme, își configurează campaniile de anunțuri/grupuri de anunțuri, își stabilesc un buget și își determină parametrii anunțurilor – odată ce anunțurile sunt lansate, acestea pot începe imediat să apară în rezultatele căutărilor și pot începe imediat să atragă click-uri/conversii. Cu toate acestea, este important de reținut faptul că campaniile PPC pot obține rezultate mai bune odată ce oferă suficiente date de feedback privind performanța campaniei – aceste date pot fi utilizate pentru a regla mai bine domeniul de aplicare al campaniei, pentru a îmbunătăți direcționarea cuvintelor cheie, pentru a se concentra pe audiențe de mare valoare și pentru a utiliza mai eficient strategiile de licitație.

O parte din importanța PPC constă în utilizarea datelor rezultate pe termen scurt pentru a reduce/anula bugetele pentru atributele neeficiente ale campaniei și pentru a se concentra pe atributele de mare valoare ale campaniei.

Campaniile PPC contribuie la atingerea obiectivelor afacerii și a veniturilor dorite de tine

Acest lucru ar putea părea evident, dar un alt motiv pentru care PPC este important este faptul că contribuie direct la principalii KPI ai unei afaceri și poate aduce venituri în mod direct (și măsurabil). La urma urmei, acesta este întregul scop!

Având în vedere că, așa cum am explicat mai sus, acest stil de publicitate obține rezultate atât de rapide, faptul că funcționează, de asemenea, ca o sursă sigură de venituri bune îl face și mai tentant. De ce să folosiți marketingul PPC când difuzarea de anunțuri pe motoarele de căutare, pe site-urile partenere și pe rețelele sociale necesită plată? Ei bine, conform Google, în medie, întreprinderile obțin în general venituri medii de 2 dolari pentru fiecare 1 dolar cheltuit pe Google Ads. Acesta este un ROI uimitor de 2:1!

Majoritatea platformelor PPC au KPI încorporați ca obiective de campanie, permițând întreprinderilor să vizeze obiective de afaceri specifice:

Pentru motoarele de căutare, anunțurile pot fi concepute pentru a genera: vânzări, lead-uri, trafic pe site-ul web, notorietate a mărcii, descărcări de aplicații, conversii off-line, durata sesiunii și multe altele.
Platformele de social media – cum ar fi Facebook, Instagram, LinkedIn, etc. – oferă obiective similare, cum ar fi conștientizarea mărcii, vânzări de produse, vizualizări video, mesaje, descărcări de aplicații, implicarea în postări etc.
Aceasta este o mare parte din motivul pentru care utilizarea publicității PPC este atât de importantă pentru afacerile care există online. Platformele majore de anunțuri sunt construite în jurul întregului scop de a ajuta afacerile să crească online cu o gamă de stiluri de anunțuri care sunt construite în jurul obiectivelor dvs. specifice.

Aceste tipuri de anunțuri pot ajuta întreprinderile să facă publicitate pentru nevoile lor specifice, precum și pentru a măsura rezultatele și a urmări performanța.

Promovarea PPC este una dintre cele mai de succes forme de marketing digital

Cifrele vorbesc de la sine, fiind unul dintre cele mai comune stiluri de publicitate online, PPC este, de asemenea, unul dintre cele mai de succes. Datele de la Statista arată că, dintre toate formele de marketing online, PPC de căutare ocupă un loc fruntaș, până la 20% dintre aceștia susținând că le oferă cel mai mare ROI din toate strategiile de marketing digital.

Wolfgang Digital susține că, până în 2020, publicitatea plătită pentru căutare a depășit traficul organic din motoarele de căutare ca fiind principalul canal generator de venituri în marketingul digital. De fapt – pentru comerțul cu amănuntul – PPC pe motorul de căutare conduce acum 36% din venituri; pentru afacerile „doar online” conduce până la 46%! Și, având în vedere că traficul prin publicitate PPC generează cu 50% mai multe conversii decât cel organic, este foarte ușor de înțeles de ce PPC este important pentru orice afacere pe internet.

Motoarele de căutare și platformele de socializare reprezintă o parte definitorie a utilizării internetului – aproape fiecare utilizator al internetului interacționează în mod regulat cu una sau ambele părți ale internetului. A ignora PPC ar însemna să ignorăm o parte crucială a comportamentului cumpărătorului pe internet. Trei sferturi dintre oameni (75%) spun că anunțurile de căutare facilitează găsirea informațiilor pe care le caută.

PPC este suficient de eficient pentru ca 79% dintre mărci să afirme că este o forță motrice importantă pentru afacerea lor. Acest nivel de rezultate este motivul pentru care PPC este important și motivul pentru care utilizarea publicității PPC este crucială pentru a ține pasul cu concurenții – cel mai probabil, aceștia o fac deja!

Ai un control mai mare asupra bugetului (plătești doar pentru click-uri)

Publicitatea pay-per-click este construită în întregime în jurul bugetului, din acest motiv oferă un nivel de control mult mai mare decât strategiile tradiționale de publicitate plătită. Unul dintre cele mai mari motive pentru care să folosești publicitatea PPC este faptul că întreprinderile obțin un control foarte granular asupra modului în care este cheltuit bugetul.

În plus, pentru stilurile obișnuite de publicitate plătită, cum ar fi PPC pentru motoare de căutare, plătiți doar pentru click-uri! Nu există o barieră plătită la intrare și nu există un buget minim pentru anunțuri. Întreprinderile pot alege să cheltuiască cât de mulți sau cât de puțini bani doresc.

Google Ads și Microsoft Advertising (Bing) permit comercianților să creeze o ierarhie a campaniilor care se împarte în contul > campanie > grup de anunțuri > anunțuri > cuvinte cheie/publicitate. Platformele populare de social media au, de obicei, o ierarhie similară. În acest fel, comercianții pot împărți și ajusta bugetul oricum doresc, cu controale exacte pentru modul în care bugetul este cheltuit pentru fiecare campanie, grup sau anunț specific.

Spre deosebire de publicitatea plătită tradițională, PPC oferă niveluri extreme de control care funcționează deoarece întreprinderile pot crește cheltuielile pentru anunțuri pentru zonele/demografice/interogările care funcționează și pot reduce cheltuielile pentru anunțuri în zonele care nu funcționează – ceea ce înseamnă că importanța PPC constă în capacitatea sa de a stoarce fiecare bănuț din buget pentru o mai bună rentabilitate a cheltuielilor cu anunțurile (ROAS).

Pentru multe întreprinderi, acest lucru ar putea părea descurajant, dar este o mare parte din motivul pentru care multe aleg să angajeze experți în gestionarea PPC – în special atunci când beneficiul de a obține un randament profesional al investițiilor este atât de tentant.

Publicitate țintită, mai controlată

Așa cum am menționat mai sus, controlul asupra bugetului publicitar se extinde și la alți parametri publicitari importanți. Mai exact, direcționarea audienței. Unul dintre motivele pentru care PPC este atât de important pentru multe întreprinderi este că puține alte modele de publicitate permit un control atât de specific.

Majoritatea întreprinderilor știu că audiența este esențială pentru tranzacții și vânzări mai mari – atunci de ce să folosim publicitatea PPC? Campaniile PPC pot fi concepute pentru a viza audiențe incredibil de specifice.

În cazul rețelei de anunțuri Google, comercianții PPC pot controla ce anunțuri sunt afișate și unde – la un nivel foarte precis. PPC le permite comercianților să controleze cum, când și unde sunt afișate anunțurile lor – inclusiv în ce zile, în ce locații, pentru ce interogări de căutare (și prin excluderea cuvintelor cheie pentru care nu ar trebui să apară), care sunt datele demografice ale utilizatorilor, interesele utilizatorilor, achizițiile anterioare și multe altele. În cazul PPC pe platformele de social media, controlul asupra datelor demografice ale anunțurilor țintă poate fi și mai specific.

Deoarece aceste platforme au o bogăție uriașă de date despre utilizatori, pot oferi opțiuni de anunțuri care se bazează pe lucruri precum:

Vârsta, sexul, limba și alte date demografice.
Locații globale, naționale și chiar locale.
Interesele utilizatorilor, hobby-uri, cariere etc.
Obiceiuri anterioare de cumpărături, interese legate de mărci și navigare pe internet.
Dispozitiv, utilizarea mobilă vs. desktop și obiceiurile de navigare pe mai multe platforme.
Nivelul de educație, venitul și ocuparea forței de muncă.
Evenimentele de viață.
Afilieri politice.
Și multe altele.

O campanie PPC poate îmbunătăți performanța SEO

Promovarea PPC și optimizarea pentru motoarele de căutare merg bine împreună, deoarece există destul de multe suprapuneri. Importanța PPC și SEO împreună constă în faptul că întreprinderile vor viza aceleași cuvinte cheie, pe aceleași platforme, pentru aceleași audiențe.

Nu există o legătură directă între campaniile PPC pe Google/Bing și clasamentele SEO – totuși, afacerile care le optimizează pe amândouă au mai multe șanse să îmbunătățească SEO. Motivul pentru care PPC este important pentru SEO este adesea pentru că întreprinderile care își îmbunătățesc site-ul și conținutul pentru un scor de calitate Google mai bun își îmbunătățesc, fără să vrea, și clasamentul SEO.

Dacă efectuați aceeași cercetare a cuvintelor cheie și aceeași densitate a cuvintelor cheie, atunci sunteți deja la jumătatea drumului spre finalizarea strategiilor cheie atât pentru SEO, cât și pentru PPC! Întreprinderile care le folosesc pe amândouă cred adesea, în mod anecdotic, că PPC ajută la SEO. Există câteva motive indirecte pentru acest lucru care pot face ca utilizarea publicității PPC să fie o strategie suplimentară importantă:

Căutătorii care văd anunțul unei mărci ar putea fi mai predispuși să dea clic pe lista sa organică.
Anunțurile PPC pot crește recunoașterea mărcii unei afaceri, ceea ce face ca o conversie SEO să fie mai probabilă pe parcurs.
Click-urile pe anunțurile plătite pot duce paginile dvs. în partea de sus a paginii nr. 1 din Google, unde pot duce la mai multe partajări, mai multe mențiuni și mai multe backlink-uri – ceea ce înseamnă clasamente SEO mai bune.
Există, de asemenea, un alt motiv pentru care PPC este important, și anume datele. Google Ads și Microsoft Advertising oferă platforme publicitare care oferă o mulțime de feedback privind campaniile publicitare. Agenții de marketing pot lua datele pe care le obțin din cercetarea cuvintelor cheie, performanța cuvintelor cheie, testele A/B ale anunțurilor, conversiile, cota de impresie etc. – și folosesc aceste date pentru a-și ajusta campania SEO.

În plus, deoarece PPC de căutare oferă rezultate mult mai rapid decât SEO (săptămâni în loc de luni), este posibil să se testeze strategiile de cuvinte cheie în PPC și apoi să se utilizeze datele privind rata de conversie (CR) și traficul pentru a determina dacă strategii similare ar funcționa pentru SEO pe termen lung.

Măsurarea și urmărirea datelor pentru a ajusta anunțurile cu precizie

Acesta este un alt mare avantaj al PPC pe care strategiile tradiționale non-digitale nu îl oferă: tone de date de feedback.

Pentru anumite cuvinte cheie, publicuri țintă, platforme, dispozitive, date demografice și multe altele – comercianții pot măsura o gamă largă de parametri și pot folosi datele pentru a-și îmbunătăți campania PPC. Importanța PPC se bazează pe capacitatea unei întreprinderi de a-și citi cu precizie datele, de a face ajustări la campaniile publicitare, de a aștepta noi date și de a măsura apoi eficiența modificărilor.

Acest domeniu de publicitate este foarte bogat în date și oferă comercianților un nivel foarte granular de date și control al anunțurilor. Deoarece aceste modificări se pot adăuga la economii bugetare uriașe cu un ROI și mai mare, este o mare parte din motivul pentru care PPC este atât de important în marketingul modern. PPC oferă întreprinderilor posibilitatea de a:

Maximizarea clicurilor pe baza bugetului de anunțuri prestabilit.
Să vizeze un anumit cost pe acțiune (CPA) dorit pentru anumite stiluri de conversie (cum ar fi vânzările de produse, înscrierile, descărcările de aplicații etc.).
Să țintească o anumită valoare de rentabilitate a cheltuielilor publicitare (ROAS țintă); practic, un echilibru specific între cheltuieli și venituri.
Maximizați conversia (în cazurile în care întreprinderile nu se supără să cheltuiască o sumă mai mare de buget).
Maximizați valoarea de conversie (în cazul anunțurilor care sunt configurate pentru cuvinte-cheie de mare valoare).
Țintiți cele mai mici oferte pentru spațiile publicitare.
Stabiliți plafoanele/bugetele de costuri zilnice, precum și bugetele totale generale.
Și multe altele.
Toate aceste strategii (deși variază de la o platformă la alta) reprezintă motivul pentru care PPC este important pentru agenții de publicitate care acordă prioritate datelor. În cele mai multe cazuri, platforme precum Google Ads, Microsoft Advertising, Facebook etc., sunt capabile să analizeze automat performanța anunțurilor dvs. și să facă ajustări ale anunțurilor dvs. pentru a viza obiectivele de mai sus.

Vizitatorii PPC au mai multe șanse de conversie

Datele de la Unbound arată că 50% dintre vizitatorii care ajung pe site-ul web al unui comerciant cu amănuntul de la un anunț de căutare plătit au mai multe șanse de a se converti decât cei care au venit de la un link organic.

Informații suplimentare de la Formstack susțin că anunțurile PPC sunt unul dintre primii trei generatori de conversii on-page. Un alt mare beneficiu este faptul că anunțurile PPC plasează mărcile imediat în partea de sus a paginii de rezultate a motorului de căutare (SERP), aici mai mult de 40% dintre clicuri merg către primele trei locuri de anunțuri plătite de pe pagină.

Acesta este un alt motiv pentru care PPC este important pentru rezultate rapide, pentru întreprinderile care sunt dispuse să plătească pentru a juca, poate fi o modalitate rapidă de a vă pune marca/produsele în fața cumpărătorilor și de a obține rapid venituri.

Este ușor de început

Acesta este un lucru asupra căruia toți marketerii sunt de acord, să începi cu PPC este adesea super simplu.

Spre deosebire de strategiile de marketing axate pe conținut, de SEO care funcționează lent și de publicitatea tradițională care necesită multă muncă, PPC este ușor de configurat și de pus în funcțiune rapid. Pentru Google Ads sau Microsoft Advertising, comercianții pot configura un cont gratuit și pot începe să creeze anunțuri aproape imediat. Odată ce anunțurile sunt create și aprobate, acestea pot apărea imediat în căutare pentru a începe să genereze rezultate.

În comparație cu alte canale de marketing, cum ar fi e-mailul și social media, nu există nicio condiție prealabilă pentru construirea organică a unei audiențe sau pentru obținerea informațiilor de contact ale publicului țintă. Aceste platforme îi ghidează pe comercianți prin procesul de publicare a anunțurilor, iar odată ce mărcile sunt pregătite pentru ca anunțurile lor să intre în funcțiune – acestea obțin instantaneu acces la milioane de utilizatori globali.

Anunțurile pot fi activate rapid și, de asemenea, dezactivate instantaneu, ceea ce înseamnă că sporirea vizibilității mărcii este la fel de simplă ca apăsarea unui întrerupător.

Aflați mai multe despre importanța PPC

Echipa de specialiști în marketing profesioniști de la SmartPPC poate ajuta companiile să înțeleagă de ce PPC este important pentru marketingul digital modern și pentru creșterea durabilă a afacerii. Metodele noastre de marketing plătit ajută mărcile să se extindă online, profitând de o gamă largă de strategii de gestionare a motoarelor de căutare.

Contactați-ne pentru a afla mai multe despre motivele pentru care PPC este important și pentru a obține servicii de publicitate PPC pentru afacerea dumneavoastră.

Citiți mărturiile clienților noștri PPC pentru a vedea cum suntem capabili să oferim rezultate dovedite.

7 avantaje ale unei campanii Google Ads

7 avantaje ale unei campanii Google Ads 150 150 Gabriel Balas

Te întrebi oare care sunt avantajele unei campanii Google Ads?

Google Ads este principa sursă de venit a Google, în cadrul căreia sunt oferite promoții clienților pentru a promova produsele și serviciile de afaceri. Avantajele de moment ale Google AdWords sunt că lucrează pe permeabilitatea mărcii și dobândește rezultate mai rapide. Pe termen lung, odată cu trecerea marketingului de la marketingul tradițional la cel digital, un număr tot mai mare de afaceri au avansat spre web. Acest lucru a făcut ca web-ul să fie excepțional de amestecat cu concursuri extraordinare. În afară de întreprinderi, chiar și cumpărătorii depind în mod progresiv de web pentru a-și stabili opțiunile de cumpărare. Gândindu-ne la ideea de mai sus, se dovedește a fi esențial pentru întreprinderi să se descurce în dezordine și să se conecteze cu grupul de interese. În acest mod, Google AdWords este aranjamentul unic care ajută întreprinderile să contacteze prompt grupul de interese ideal și transmite rezultatele ideale.

Avantajele unei campanii Google Ads:

Construiește brand-awearness in jurul mărcii: Anterior, conștientizarea brandului a urmat o tehnică vizuală, care este promovată în ziare, pe panouri publicitare, la radio și la televizor. Această metodologie ar fi adus rezultate pentru markerele offline, însă, articolele B2B au rezistat în general, deoarece transmiterea mesajelor de promovare către o mulțime largă nu este convingătoare și reprezintă și o deschidere în buzunar. Publicitatea digitală, în mod explicit Google AdWords a bulversat modul în care mărcile își fac promovarea. Cu Google AdWords, mărcile pot promova către mulțime atunci când își cercetează clasificarea articolelor în indexul web. Publicitarii pot, de asemenea, să-și construiască dimensiunea mulțimii concentrându-se pe persoane de pe diferite site-uri prin intermediul Google Display Network. Prin urmare, conștientizarea mărcii este unul dintre cele mai cunoscute avantaje ale Google AdWords.

Rezultate imediate: Permeabilitatea pe care afacerile o obțin pe Google este considerabil mai importantă în ceea ce privește impulsionarea tranzacțiilor decât un alt mediu. Pe instrumentul de căutare web, întreprinderile au șansa extraordinară de a ajunge în fața indivizilor exact atunci când aceștia acordă o atenție deosebită produsului sau administrației lor. În unele cazuri, concurenții ocupă poziții înalte. Acesta este motivul pentru care, în mod natural, poziționarea pe indexurile web este o întreprindere monotonă. Cu o avansare adecvată a site-urilor și profitând de validitatea site-urilor aprobate prin backlinking poate aduce rezultate mari în mod natural, însă pune deoparte timpul. Cu Google AdWords, întreprinderile pot obține rezultatele mult mai rapid. Există un concurs și aici. Oricum ar fi, vestea îmbucurătoare este că, alături de suma oferită, scorul de calitate al cuvântului cheie legat de anunț, insight-ul paginii de prezentare și CTR-ul așteptat decid situația promoției. Astfel, cu îmbunătățirea legitimă a Google AdWords alături de ofertele necesare se poate obține un ROI extraordinar.

Fiți pe primele rezultate: Facem tot posibilul în SEO pentru a ne poziționa pe primele rezultate, dar unele companii și industrii uriașe au un conținut imens și nu putem să le depășim, dar AdWords ne oferă o alegere cu adevărat teribilă pentru a vă bate rivalii. Să presupunem că aveți o rivalitate strânsă cu una dintre mărcile din specialitatea dvs. și speculați că o mare parte din afacerile planificate este împărțită de acestea. Cu Google AdWords, puteți alege „Target Outrank”, proceduri programate care oferă proceduri de modificare a ofertei pentru a depăși rivalitatea predefinită la închidere. Surclasarea anunțurilor concurentului poate fi aluziv la unul dintre cele mai fundamentale avantaje ale Google AdWords.

Crește vizibilitatea anunțului: Rularea anunțurilor Google ajută la creșterea vizibilității anunțurilor și sporește calitatea audienței dumneavoastră. Cu AdWords, este fezabil să serviți promoții mulțimii care este mai asemănătoare pentru a face o achiziție. Trebuie să se aleagă sisteme de licitație programate, cum ar fi Ecpc (Enhanced Cost per Click), în care licitația va fi schimbată în funcție de informațiile despre transformările anterioare și de amestecul diferitelor date ale acelor transformatori, cum ar fi zona, gadgetul, modelul, programul, ora, ziua săptămânii și așa mai departe

Selectați publicul și strategiile specifice: Probabil că cea mai recentă actualizare a Google AdWords în mod explicit pentru campaniile de anunțuri de căutare este reprezentată de informațiile despre informații despre clienți, cum ar fi vârsta, sexul, statutul parental, comportamentul, interesele și așa mai departe. Ar trebui să luăm în considerare o ocazie în care sunteți un planificator de interior, iar clienții dvs. obiectivi sunt persoane care au o casă sau care intenționează să construiască o casă. Atunci ar trebui să vizați un

public cu vârsta cuprinsă între 30-55+ ani,
comportamente precum oameni de afaceri, medici, funcționari, profesioniști care lucrează
Interese precum, interesat să cumpere o casă, un apartament, o vilă, un teren.
Și mulți alți factori cum ar fi, plasamente, locație, cuvinte cheie, strategie de licitație, etc.

Audiențe de remarketing: Remarketingul este unul dintre principalele avantaje ale Google AdWords. Este un adevăr bine stabilit acum că remarketingul este poate cea mai eficientă modalitate de a avea un impact asupra clienților pentru a naviga prin canalul de afaceri. Nu se oprește aici, reclamele de remarketing pot fi modificate în funcție de utilizarea site-ului clienților. Pentru ca această personalizare să fie simplă pentru site-urile uriașe, se pot alege reclame de remarketing dinamice, în care promoțiile vor fi reîmprospătate în funcție de pagina vizitată de client. A avea un impact asupra mulțimii cu cel mai bun aranjament pe care aceasta l-ar dori cu ardoare este unul dintre cele mai bune avantaje ale utilizării Google AdWords.

Atingerea unui public mai larg: În ceea ce privește AdWords, publiciștii aleg de obicei cuvinte-cheie cu potrivire largă pentru a se asigura că promovarea este servită la cuvinte-cheie importante. Cu ajutorul rapoartelor AdWords, se pot utiliza cuvinte cheie cu potrivire expansivă în mod ascuțit. Prin aceasta, vă veți lărgi ancheta de căutare pentru clienții care v-au vizitat site-ul cu certitudinea că urmărirea lor ar fi în jurul articolului dumneavoastră. Acest lucru îl ajută pe unul cu extinderea opțiunilor de căutare pentru a reveni în mulțime. După ce ați parcurs toate aceste puncte, puteți rezuma beneficiile anunțurilor Google, deoarece ajută la clasarea site-ului dvs. în top fără SEO, oferă rezultate instantanee, crește gradul de conștientizare a mărcii, vizibilitatea anunțurilor și crește vânzările de afaceri.

Promovare Google – Cum sa te promovezi eficient pe Google?

Promovare Google – Cum sa te promovezi eficient pe Google? 150 150 Gabriel Balas

Vrei promovare Google si nu sti cum sa te promovezi eficient pe Google? După cum Google vă va spune (și vă spune), nu trebuie neapărat să cheltuiți foarte mult pe AdWords pentru a obține rezultate bune din publicitatea pay-per-click. Dar chiar dacă aveți un buget zilnic mic, doriți să vă asigurați că banii nu sunt irosiți – sau cel puțin încercați să vă asigurați că persoanele potrivite dau clic pe campaniile AdWords.

Așadar, pentru a afla cum poate afacerea dvs. să îmbunătățească șansele ca campaniile AdWords să ajungă la publicul țintă sau la clienții dvs., vă oferim 10 sfaturi esențiale pentru succesul AdWords.

1. Aveți un obiectiv clar. „Cea mai importantă parte a oricărei campanii SEM [search engine marketing] este să aveți un obiectiv clar în minte”, spune Michael Ortner, CEO, Capterra, care pune în legătură cumpărătorii și vânzătorii de software pentru afaceri.

„Scopul aproape oricărei campanii AdWords ar trebui să fie creșterea vânzărilor, spre deosebire de simpla generare a notorietății mărcii (care este mai greu de măsurat)”, spune Ortner.

„Ținând cont de acest lucru”, spune Ortner, „advertiserul trebuie să știe ce acțiune specifică încearcă să determine piața țintă să efectueze. Este vorba de completarea unui formular de lead? Apelarea unui număr 800? Efectuarea unei achiziții online? Înainte de a începe campania, asigurați-vă că ați identificat acest obiectiv și că știți cum veți măsura rezultatele.”

2. Țineți cont de clientul țintă atunci când vă scrieți anunțurile. Când „scrieți anunțuri, urmați principiul AIDAS al publicității”, spune Alexa Talpau, director de marketing online la Webs9, o companie de marketing pe internet. Adică, asigurați-vă că anunțurile dvs. vor „atrage atenția publicului dvs., vor trezi interesul clienților, îi vor convinge pe clienți că își doresc produsul dvs., îi vor conduce pe clienți spre acțiune (includeți un apel la acțiune) și [le vor oferi] satisfacție dacă ajung să aleagă site-ul dvs.”.

3. Nu induceți clienții în eroare. „Anunțurile dvs. trebuie să fie în întregime corecte pentru pagina de destinație anunțată”, spune Talpau. „Cuvintele-cheie pe care le vizați cel mai bine trebuie să fie folosite în conținutul inclus pe acea pagină de destinație și în textul anunțurilor”, continuă ea. Mai presus de toate, „Nu vă induceți publicul în eroare! Asigurați-vă că fiecare grup de anunțuri este în întregime relevant pentru pagina de destinație pe care o promovați și [că] este afișat doar pentru interogări relevante”.

4. Folosiți cuvinte-cheie negative. „Amintiți-vă întotdeauna să includeți direcționarea cuvintelor cheie negative”, spune Susan Mirkin, specialist în media online, Market Mentors, o agenție de marketing cu servicii complete. „Cuvintele cheie negative sunt cuvinte cheie legate de alte cuvinte cheie din campanie care nu au legătură cu ceea ce se anunță”, spune ea. „Acest lucru califică și mai mult anunțurile din cadrul unei campanii, asigurându-se că anunțurile nu sunt afișate unor utilizatori care oricum nu le-ar găsi relevante.”

„Cuvintele-cheie negative ajută la eficientizarea anunțului, prezentându-l pe pagini de rezultate de căutare mai relevante”, spune Beth Horodnyk, Marketing anf PR manager, I Think Security, care oferă soluții de protecție a datelor bazate pe cloud. „Acest lucru conduce la un trafic de mai bună calitate și conduce la paginile dvs. de destinație, îmbunătățind în același timp scorul de calitate Google AdWords.”

5. Țintiți-vă anunțurile. „Implementați toate cele trei tipuri de targetare a cuvintelor-cheie – potrivire exactă, potrivire de frază, potrivire largă – în strategia dvs. de targetare”, sfătuiește Mirkin. „Licitați cel mai mult pentru cuvintele-cheie cu potrivire exactă și cel mai puțin pentru cuvintele-cheie cu potrivire largă.” De asemenea, ea vă sugerează să „separați grupurile de anunțuri în funcție de tipul de cuvinte cheie, pe lângă categorie, pentru a menține campania bine organizată”.

Pentru a vă ajuta și mai mult să ajungeți la publicul vizat, folosiți „criteriile de targetare ale Google”, spune Joy Gendusa, fondator și director executiv al PostcardMania, experți în marketing prin cărți poștale. De exemplu, puteți folosi geo-targetarea pentru ca anunțurile dvs. să fie difuzate într-o anumită zonă geografică.

„Puteți, de asemenea, să direcționați anunțurile în funcție de tipul de site (sănătate și wellness, automobile etc.). Și puteți targeta prospecții în funcție de un anumit comportament pe Web, cum ar fi site-urile web vizitate frecvent care sunt relevante pentru afacerea dvs.”, explică ea. „De asemenea, puteți alege să vă plasați anunțul pe un anumit site web și să îl păstrați acolo, dacă doriți.”

6. Nu ignorați utilizatorii mobili. „Asigurați-vă că folosiți anunțuri preferate pentru mobil în cadrul campaniilor dvs. îmbunătățite”, spune Shelly Cihan, director de marketing digital, Adworkshop, o agenție de marketing digital. „Acest lucru permite personalizarea mesajelor și a apelurilor la acțiune (CTA) specifice pentru mobil, care se vor adresa direct utilizatorilor dvs. mobili”, explică ea. „Cuplând acest lucru cu o pagină de destinație optimizată pentru mobil, veți obține rate de conversie mai mari și o experiență pozitivă pentru utilizatori.”

7. Testați întotdeauna. „Odată ce ați identificat obiectivul/acțiunea campaniei AdWords, planificați diverse teste pentru a încerca să maximizați rezultatul”, spune Ortner. „Aceste teste [ar trebui] să acopere întreaga pâlnie, începând cu identificarea cuvintelor-cheie pentru care să licitezi și a textului de anunț pe care să îl folosești, până la designul paginii de destinație și orice campanie de e-mail marketing ulterioară”, spune el. „Dar efectuați un singur test la un moment dat. Dacă schimbați designul paginii de destinație și adăugați 20 de cuvinte cheie noi la campania dvs. în același timp, nu veți ști care schimbare a avut un impact mai mare.”

„Testați, testați și apoi testați din nou”, spune Talpau. „Puteți doar să ghiciți ce ar putea funcționa cel mai bine, deoarece este imposibil să preziceți exact ce va considera piața dvs. țintă ca fiind cel mai atractiv și de încredere”, spune ea. Și „uneori, un singur cuvânt poate face toată diferența”.

Pentru a obține cele mai bune rezultate, spune Talpau, „creați variații ale anunțurilor dvs. și monitorizați care obține cea mai bună rată de clicuri, cel mai mic cost per clic, cel mai mare număr de conversii etc.”. Odată ce știți ce funcționează, păstrați doar acele anunțuri care au performanțe bune – și începeți procesul din nou.

8. Implementați urmărirea conversiilor. „A putea vedea ce cuvinte-cheie declanșează o vânzare sau un lead este enorm în gestionarea ofertelor și în optimizarea contului pentru a crește ROI”, spune Jason Otter, senior SEM manager, PCG Digital Marketing.

„Configurarea urmăririi conversiilor este esențială”, este de acord Brent Curry, CEO și director principal, Lodestone Generation, specializat în marketingul motoarelor de căutare. „Pentru afacerea dumneavoastră, o conversie poate fi o achiziție, o înscriere sau un lead. Este acțiunea sau acțiunile pe care doriți ca vizitatorii dvs. să le întreprindă pe site”, spune el.

„Fără o urmărire adecvată, nu puteți urmări și promova cuvintele-cheie, anunțurile sau temele de cuvinte-cheie de succes.” În plus, urmărirea conversiilor „permite o optimizare continuă pe baza datelor, dar vă oferă și o perspectivă directă asupra ROI pentru eforturile dvs.”.

9. Monitorizați și ajustați-vă campaniile. „Poate fi greu de gestionat de unul singur, dar o campanie bună trebuie monitorizată și ajustată [în mod regulat]”, spune Sean Williams, specialist în marketing digital, Referlinks Full Circle Marketing. „Dacă faceți acest lucru cel puțin o dată pe săptămână, puteți menține costurile scăzute prin eliminarea cuvintelor-cheie ineficiente.”

Setările AdWords „pot fi ajustate pe toată durata fiecărei campanii”, spune Mirkin. Așadar, „profitați de oportunitatea de a face modificări în timp ce campania este în desfășurare”, spune ea. Unele dintre modificările pe care le-a făcut în campanie includ: „punerea pe pauză a cuvintelor-cheie și a anunțurilor cu rate scăzute de clicuri, reducerea ofertelor pentru cuvinte-cheie dacă o campanie atinge limitele bugetului zilnic și adăugarea de noi versiuni ale textului dacă anunțurile sunt neperformante”.

Faceți din „rapoartele privind termenii de căutare cel mai bun prieten al dumneavoastră”, spune Salman Aslam, CMO, Omnicore, o agenție de marketing digital. „Raportul privind termenii de căutare vă poate ajuta să identificați ratele scăzute de clicuri, cuvintele-cheie cu costuri mai mari pe clic, scăderea timpului petrecut pe site și o serie de alte probleme care vă pot afecta negativ rezultatele”, explică el. Cu ajutorul raportului privind termenii de căutare, puteți apoi „elimina cuvintele-cheie care au devenit învechite sau care au performanțe scăzute” – și le puteți înlocui cu cuvinte-cheie noi care, sperăm, vor avea performanțe mai bune.

10. Folosiți funcția Remarketing a Google. „Nu neglijați opțiunea Remarketing a Google”, spune Christopher S. Penn, vicepreședinte, Marketing Technology, SHIFT Communications.

„Atâta timp cât ați configurat-o corect în Google Analytics, Smart Lists valorifică capacitățile de date mari ale Google pentru a urmări cine v-a vizitat site-ul web prin orice mijloace (inclusiv campaniile AdWords) și identifică cine are statistic cele mai mari șanse de conversie”, spune Penn. „Google împinge apoi aceste date înapoi în AdWords, pentru ca tu să le folosești în campaniile AdWords pentru remarketing. Este un instrument puternic despre care nu multă lume știe sau despre care nu a vorbit pentru a profita la maximum de dolarii publicitari.”