
Campanii
Google Ads
Motorul de căutare Google domină utilizarea în România. Conform unui studiu publicat în martie 2020, cota de piață a motorului de căutare Google în România este de peste 85%. Astfel, dacă dorești ca mesajul tău să ajungă în fața potențialilor tăi clienți, trebuie să folosești la serviciile de promovare Google Ads.
Deși recomandăm în continuare participarea la mai multe forme de marketing online, Google Ads este primul loc pe care majoritatea startup-urilor ar trebui să îl exploreze atunci când încearcă să își promoveze afacerea pe internet.
Cum funcționează anunțurile de promovare Google Ads
Anunțurile Google reprezintă o oportunitate extraordinară pentru agenții de publicitate de a vă transmite mesajul în fața potențialilor clienți potențiali exact în momentul în care aceștia vă caută serviciile.
În cadrul campaniei dvs. publicitare, puteți „licita” pe cuvinte cheie legate de afacerea dvs. Atunci când clientul dvs. țintă caută acele cuvinte cheie, puteți afișa un anunț foarte personalizat pentru acel prospect, care vă promovează eficient serviciile.
Atunci când prospectul face clic pe anunțul dvs., acesta este direcționat către o pagină special concepută pe site-ul dvs. web – o pagină de destinație – care îl încurajează pe client să vă contacteze. Aceștia fie vor ridica telefonul și vă vor suna, fie vor completa un formular prin care vă solicită să luați legătura cu ei.
Nicio altă formă de marketing online nu vă permite să aveți un grad atât de mare de control asupra călătoriei prospectului dvs. către site-ul dvs. web.
Google Ads vs SEO
Un avantaj distinct al anunțurilor Google față de SEO este că anunțurile Google sunt afișate deasupra rezultatele căutărilor organice.
În primul rând, haideți să acoperim câteva concepte de marketing online:
Above the fold: Aceasta este cea mai valoroasă proprietate imobiliară din marketingul online. „Above the fold” este zona pe care un vizitator o vede atunci când vizitează un site web – înainte de a derula în jos pe pagină. Mulți utilizatori nu vor derula în jos, așa că doriți ca cel mai relevant conținut să fie deasupra pliului.
Apel la acțiune: Ceea ce doriți să facă clientul dumneavoastră – de obicei, să dea clic pe un buton pentru a intra în contact sau să completeze un formular.După cum veți observa în rezultatele căutării de mai sus pentru o căutare de „instalator lângă mine”, Google nu afișează nimic altceva decât anunțuri deasupra pliului. Trebuie să derulați în jos pentru a vedea listele organice (gratuite).
Pentru a fi văzut deasupra pliului în majoritatea rezultatelor de căutare, va trebui să faceți publicitate pe Google – și să nu vă bazați în întregime pe SEO. (Deși, în majoritatea cazurilor, noi susținem atât o strategie SEO puternică, cât și o strategie de căutare plătită).
Cum vă ajută serviciile de gestionare a campaniilor Google Ads
Cu SmartPPC Google Ads Management, vom prelua gestionarea zilnică a campaniilor tale Google Ads.
Utilizăm instrumente competitive pentru a examina pagina de rezultate a motorului de căutare și pentru a efectua o analiză aprofundată a celorlalți concurenți ai afacerii tale. Suntem capabili să facem inginerie inversă a campaniilor lor pentru a ne concentra asupra celor ale concurentului dvs:
Cuvinte cheie
Anunțuri
Bugete
Landing Page-uriUtilizarea acestor informații ne oferă o idee despre ceea ce face concurența ta corect – precum și despre ceea ce face greșit. Astfel, putem găsi cuvinte cheie și putem dezvolta anunțuri și landing page-uri mai bune pentru a răspunde nevoilor tale.
Cercetare, descoperire și gestionarea a cuvintelor cheie
Cuvintele cheie sunt cuvinte sau expresii pentru care se plasează o ofertă monetară în cadrul platformei Google Ads. Dacă cineva efectuează o căutare pe Google care este similară cu cuvintele dvs. cheie, anunțul dvs. poate apărea (în funcție de o serie de factori, inclusiv de oferta dvs.).
Cheia pentru găsirea cuvintelor-cheie adecvate va varia în funcție de locul în care doriți să vă captați prospectul în procesul de cumpărare. În general, cuvintele-cheie mai urgente sau orientate spre tranzacție sunt susceptibile de a obține o acțiune imediată din partea celui care face căutarea. (exemplu: dentist de urgență). În timp ce, dacă intenționați să educați sau să construiți o listă de prospecți, cuvintele cheie mai informaționale pot funcționa cel mai bine (exemplu: ce sunt implanturile dentare).
De-a lungul timpului, vom găsi cuvintele cheie care au cele mai bune rezultate pentru campania dvs. și vom pune accentul pe acele cuvinte cheie cu oferte mai mari și o concentrare mai intensă.
Eliminarea anumitor expresii cheie dintr-o campanie Google Ads
Unele cuvinte cheie nu vor avea performanțe bune. Fie că acele cuvinte cheie nu generează un ROI substanțial – fie că nu primesc multe căutări. Aceste cuvinte cheie vor fi eliminate din cont, astfel încât să ne putem concentra atenția asupra a ceea ce funcționează.
De-a lungul timpului, vom găsi cuvintele cheie care au cele mai bune performanțe pentru campania dvs. și vom pune accent pe acele cuvinte cheie cu oferte mai mari și o atenție mai intensă.
Cuvinte cheie negative
O parte esențială a acestui proces este de a avea o listă de cuvinte cheie negative bine dezvoltată. Cuvintele cheie negative vor împiedica afișarea anunțului dvs. în cazul în care un client folosește un cuvânt cheie negativ ca parte a frazei sale de căutare. Acestea vă ajută să vă protejați bugetul, împiedicând clienții necalificați să vă vadă vreodată anunțul.
De exemplu, dacă majoritatea clienților vor folosi următoarele cuvinte cheie negative: „gratuit”, „DIY”. Folosirea acestora ca cuvinte negative va împiedica afișarea anunțurilor dvs. de la căutări nedorite, cum ar fi „lucrări dentare gratuite”.
Ce trebuie să căutați la un manager de reclame Google Ads?
Cont de manager
Transparență
Feedback periodic
Cont de manager
Utilizăm un cont de manager – contul dvs. rămâne în continuare proprietatea dvs.
Când lucrați cu noi, contul dvs. de anunțuri Google Ads vă aparține, nu nouă. Noi efectuăm activități de optimizare pentru fiecare campanie din conturile dvs. prin intermediul unui cont de manager. Dumneavoastră păstrați proprietatea generală.
Multe companii de marketing nu vă vor oferi acces la campaniile publicitare pe care le desfășoară în numele dvs. Dacă decideți să nu mai lucrați cu ei, nu mai aveți acces la contul dvs. sau la datele valoroase ale campaniei care s-au acumulat în contul dvs. de anunțuri.
Considerăm că este vital ca dumneavoastră să dețineți contul și să aveți acces deplin la toate datele din cadrul acestuia.
Transparență
Ar trebui să aveți acces deplin la toate datele campaniei publicitare. Cu rapoartele noastre, încercăm să atingem punctele esențiale a ceea ce considerăm că veți găsi cel mai important, dar veți avea întotdeauna acces la cât mai multe dintre datele de bază pe care le doriți. La urma urmei, este contul dvs. publicitar.
Prea multe companii nu au o transparență totală și nu este întotdeauna ușor pentru clienții lor să vadă cât din cheltuielile lor se duc în buzunarele companiei de marketing și cât de mult este cheltuit de fapt pe reclame.
În timp ce noi vă putem configura contul Google Ads, dumneavoastră sunteți proprietarul contului. Aveți acces deplin la toate rapoartele și măsurătorile contului de anunțuri.
Feedback periodic
Vă ținem mereu la curent. Două întrebări pe care nu ar trebui să trebuiască să le puneți niciodată:
- Primesc un randament bun în urma activităților mele Google Ads?
- Ce face compania mea de gestionare a anunțurilor Google?
Cu serviciile noastre, veți ști întotdeauna unde vă aflați. Rapoartele noastre vă oferă toate datele despre costuri și lead-uri, astfel încât veți ști cu siguranță că obțineți un randament solid al investiției.
De mâine ești în topul căutărilor
Campanii PPC gestionate inteligent, facilitate de tehnologie de ultimă oră, analize de date concrete și oameni extraordinari. Obțineți și mai mult din serviciile de promovare Google cu o agenție PPC proactivă și transparentă, cu sediul în București.